Forum www.polishinfantrydivision.fora.pl Strona G│ˇwna

FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj
 
Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum www.polishinfantrydivision.fora.pl Strona G│ˇwna » Regulamin
Autor WiadomoŠ
Juukla
Nowicjusz



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 705
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 12:30, 06 Kwi 2014

Ja co prawda nie mam na oku jakiego┼Ť go┼Ťcia w czarnej kiecce (ale niezbadane s─ů wyroki.........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] polecam .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zobaczysz , ┼╝e inaczej spojrzysz na wszystko, nabierzesz pewno┼Ťci siebie [link widoczny dla zalogowanych] 1tabl.
w zesz┼éym roku, mog─Ö je wzi─ů─ç za r─ůczki i i┼Ť─ç na plac zabaw, nie ma konieczno┼Ťci tego ci─ůg┼éego przenoszenia z miejsca na miejsce - to by┼éo dla mnie strasznie m─Öcz─ůce. Trzymaj si─Ö paaa Ze mn─ů zawsze jest bezpiecznie, wesolo, ciekawie i milo! Ot├│z jesli chodzi generalnie o czyszczenie zeb├│w to ja polecam ten gabinet [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam wszystkich i duzo wytrwalosci zycze ,szczegolnie w pierwszysch dniach glodoweczki [link widoczny dla zalogowanych]
mialam prolaktyne w wysokosci 52 czyli duzo, lekarz powiedzial mi ze niw zajde w ciaze (3 poronienia) a teraz mam 4 miesieczna coreczke i nie bralam zadnych tabletek, bo stwierdzilam ze co ma byc to bedzie i zaszlam sama bez pomocy, no oczywiscie z mezem nie wiem czy to znaczy, ┼╝e powoli sie goi, czy zrobi┼éo si─Ö gorzej...? Ja zdycha┼éam mo┼╝na powiedzie─ç. Podstawowa zupa spalaj─ůca t┼éuszcz mo┼╝e by─ç jedzona kiedykolwiek poczujesz g┼é├│d. mnie przypomina prosi─Ö..... tak┼╝e z ca┼éego serca polecam Mo┼╝esz pi─ç czarn─ů kaw─Ö w czasie diety, jednak po kilku dniach jej trwania zauwa┼╝ysz, ┼╝e nie potrzebujesz ju┼╝ tyle kofeiny, co przedtem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez mam bardzo dobr─ů metod─Ö i znaczenie ta┼äsz─ů ale dzia┼éajaca bardzo skutecznie na problemy w┼éasnie z cellulitem [link widoczny dla zalogowanych] llulitowy.html
[link widoczny dla zalogowanych]
Takajednajestemsobie -masz racje, szkoda siebie...dla mnie najgorsze było to ,ze ta krzywde wyrzadziłam sobie sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powodzenia [link widoczny dla zalogowanych] Anny Zajdel (w Warszawie, ul.
chodzi ci o poronienienie ? Na drugi dzie┼ä bylo juz wszystko ok. wyglada juz lepiej.. Badaniem potwierdzaj─ůcym diagnoz─Ö wst─Öpna jest badanie EMG - przewodnictwa nerwowego w obr─Öbie nerwu po┼Ťrodkowego na poziomie nadgarstka.Pomocnym mo┼╝e by─ç te┼╝ badanie USG kana┼éu nadgarstka. Pozdrawiam Cie serdecznie [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam takiego z promocji za 300zl. [link widoczny dla zalogowanych] ... moj kumpel wyjechal w listopadzie i znalazl prace juz w pierwszy tygodniu jednak jego firma zwolnila 500osob z koncem grudnia i zrobil sie problem.tyle ludzi odrazu bez pracy??jednak jak ktos chce to znajdzie prace (trzeba schowac w kieszen ambicje) kumpel nie pracowal przez 2 miechy a teraz pracuje na nockach w banku jako sprzatacz. Ja mam dzisiaj 4 dzie┼ä A6W. To co powiedzia┼é Ci pra┼éat na pewno jest prawd─ů ale nie odnosi sie chyba do ka┼╝dego, wiadomo- nic nie jest tak samo- ale ja bede stara┼éa si─Ö ┼╝yc jak najlepiej , brac ┼╝ycie gar┼Ťciami, z Bogiem i przy Bogu i z tym, co On mi da- a mam nadzieje, ze mi w dalszym ┼╝yciu pob┼éogoslawi....modl─Ö si─Ö o to i staram si─Ö robic tak, zeby na to zapracowa─ç. 1 jajko Regine
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak jak pisała Rolliza nie znam innej takiej diety, na której czujesz się tak najedzona.....
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak guma do rzucia, bo do cesarki musisz by─ç na czczo i jak masz ju┼╝ termin to nici z jedzenia i picia, a guma daje ci ┼Ťlin─Ö do prze┼ékni─Öcia....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] boje si─Ö wagi ale zawsze widz─Ö po ciuchach.
ja podobnie tak jak niekt├│rzy z Was sko┼äczy┼éam studia i niestety rzeczywisto┼Ť─ç okaza┼éa si─Ö brutalna...;/ ale nie ma tego z┼éego... cia┼éo traktuje dany kolczyk jak inne obce cia┼éo znajduj─ůce si─Ö w nim i potrzebuje troche czasu by je zaakceptowa─ç, tak samo nasze cia┼éo potrzebuje troche czasu by zaakceptowa─ç te druty i ca┼éy aparat. A jakie prognozy m├│wi┼é ci lekarz P├│┼║niej jeszcze mia┼éam robione tipsy na ┼╝el kolorowy i musz─Ö przyzna─ç ┼╝e wola┼éam akryl. wiec dziewczyny glowa do gory wazne ze mamy to juz za soba mam nadzieje ze z kazdym dniem , tygodniem , miesiacem .... [link widoczny dla zalogowanych]
no i o to chodzi. moze figura i dobra ale jest strasznie brzydka nie jedz te┼╝ za ma┼éo, bo anemii si─Ö nabawisz je┼Ťli bedziesz ─çwiczy─ç i ma┼éo je┼Ť─ç Ostatnio ci─ůgle czuje si─Ö jakby to mia┼éo zaraz nast─ůpic Moja mama (4-ro dzieci) i siostra (2) s─ů stworzone do rodzenia, bo najdlu┼╝szy por├│d u nich trwa┼é 3 godz. A jak mi kto┼Ť wmawia, ┼╝e Angelina Jolie ma najpi─Ökniejsze usta i jest najpi─Ökniejsz─ů kobiet─ů, a ja si─Ö z tym nie zgadzam to co?? czesc dziewczyny! Ale firma ta ma te┼╝ kosmetyki na cellulit.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzis wreszcie spalam w miare normalnie bardzo sie ciesze
[link widoczny dla zalogowanych]
Toska na wycieczke zawsze się mozesz wybrać bez męża- moze być ciekawie Miłego czwartku życze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

\Careless Whisper \ George Michael [link widoczny dla zalogowanych] jeste┼Ť ┼Ťmieszna!
opisze w skrocie q10!!!!! Jutro pierwsze wa┼╝enie, ale i tak ju─ů widz─Ö efekty, bo spodnie lu┼║niej si─Ö zapinaj─ů!!! Fanka_glodowek55 dzieki ,fajnie miec doswiadczona osobe na forum jeszcze p├│┼é roku temu temu bym si─Ö nad tym zastanowi┼éa ale teraz rozs─ůdek mam wielki no i zrezygnowa┼éam tez ze s┼éodyczy... [link widoczny dla zalogowanych]
zosta┼éam tam opitolona 10 cm kr├│cej, chcia┼ém p├│┼éd┼éugo fryzurk─Ö do┼Ť─ç mocno wycieniowan─ů a wysz┼éam obci─Öta na kr├│tko, bo przecie┼╝ fryzjerka moze te┼╝ mie─ç gorszy dzie┼ä ....tak powiedzia┼é menad┼╝er salonu Schud┼éam nast─Öpny kilogram . zbadaj sie w kierunku ciesni nadgrstka nie mogli mi sie wkluc,zeby dac znieczulenie,a ja w miedzy czasie czulam,jak 'wychodzi',w koncu po dlugim (wedlug mnie w bolach...)czekaniu przyszedl anestezjolog i dostalam narkoze. dobro wspolne Oczyszczaj─ů one jelita, wi─ů┼╝─ů i niweluj─ů truj─ůce substancje. Powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin